textilidé.blogg.se

Välkommen till min inspirationsblogg! Jag arbetar som textillärare i åk 3-6, men sysslar även med stickning, virkning och sömnad på min fritid. Jag målar tavlor i akvarell och olja också och har ett stort intresse för färg, vilket jag ofta använder i det textila arbetet.

Mina häften

Publicerad 2016-02-27 09:35:15 i Allmänt,

De här häftena skrev jag när jag arbetade på slöjden i särskolan. Tipsen och ideerna kan man såklart använda i grundskolan också. De är slutsålda, men finns på biblioteket.

Kommentarer

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2016-03-22 09:28:03

Vilket bibliotek kan man låna dessa från, hittar dem inte när jag försöker söka efter dem?
/Anna-Karin. slöjdlärare

Svar: De finns på Lidköpings stadsbibliotek. Hör av dej igen om du inte får tag i dem, jag har några få kvar hemma.
textilid.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela